Produk untuk potensi - apa untuk memberi makan seorang pria untuk meningkatkan libido

Hidup, negatif alam sekitar keadaan, tekanan tetap bisa melemahkan kesihatan bahkan orang-orang yang kuat. Faktor yang mempengaruhi potensi wakil setengah kuat daripada manusia. Untuk menghindari masalah di bidang seksual akan membantu nutrisi yang tepat. Produk yang berguna untuk potensi dan gaya hidup aktif akan membantu seorang pria untuk melupakan masalah dalam bidang intim, yang secara langsung mempengaruhi fizikal dan kesihatan mental.

makanan untuk potensi manusia

Apa adalah potensi

Kuasa lelaki telah lama bernilai untuk keupayaan untuk menjadi ayah. Hari ini, perkataan "potensi" mempunyai makna yang lebih luas. Moden lelaki tidak hanya yang penting untuk menjadi seorang ayah, tapi juga untuk seksual memenuhi seorang wanita. Dalam seksologi potensi yang baik mempunyai ciri berikut:

  • keupayaan untuk bertemu dengan pasangan dan untuk kepuasan;
  • tempoh hubungan seksual;
  • kadar penampilan fungsi ereksi;
  • keupayaan untuk ejakulasi;
  • kualiti sperma.

Apa untuk makan untuk meningkatkan potensi

Penurunan fungsi ereksi bukan sahaja mewujudkan masalah dalam bidang intim, tetapi juga berdetak pada lelaki harga diri. Bagaimanapun, alam mengambil peduli tentang isu ini, mengambil produk-produk makanan untuk meningkatkan potensi dalam laki-laki. Senarai yang luas. Untuk membuat kehidupan seks sepenuhnya, anda harus masuk ke dalam makanan diet yang mengandungi vitamin B,E,Dan mineral seperti kalsium, magnesium, man, zing. Dengan setiap hari menggunakan meningkatkan pengeluaran testosteron, yang kondusif untuk mengukuhkan kuasa lelaki.

Produk yang peningkatan potensi

Makanan yang betul untuk potensi manusia adalah tidak semestinya sukar untuk menyediakan makanan. Meningkatkan libido dapat biasa sayur-sayuran dan buah-buahan. Jangan lupa tentang manfaat madu. Setiap penggunaan dalam jumlah yang kecil, terutama dalam kombinasi dengan produk lain, meningkatkan produksi hormon, kesan positif pada potensi. Anda harus membayar perhatian untuk perasa. Akan meningkatkan aktiviti seksual laki-laki, jika kau memberinya makan hidangan berpengalaman dengan kayu manis, cengkeh, ca, ginger. Mari kita menimbang semula jadi, meningkatkan kejantanan.

Buah-buahan

Jika jawaban untuk pertanyaan, apa makanan yang baik untuk laki-laki potensi, ia adalah perlu pertama untuk menyebut buah-buahan. Untuk mencegah seksual impotensi dinasihatkan setiap hari untuk makan pisang, yang disebut "buah gairah dan hawa nafsu". Sepasang buah kuning satu hari akan membantu untuk mengembalikan tubuh nada akan memberi anda menjaga energi seksual. Pisang yang berkaitan dengan kategori afrodisiak yang meningkatkan potensi. Diet harian orang-orang perlu ditambah dengan yang lain buah-buahan seperti:

  • jeruk, lemon dan menyumbang untuk pembangunan testosteron hormon;
  • aprikot, yang dengan mudah dapat menangani dengan nafsu dikurangkan;
  • alpukat, yang folik, yang menyumbang untuk berpanjangan ereksi.

Produk susu

Sedikit nasihat untuk mengambil produk susu untuk menaikkan potensi. Krim asam, yogurt, krim dan keju besar pembantu dalam memerangi disfungsi seksual di laki-laki. Kerana kehadiran penting asam amino dan vitamin, susu kambing mempunyai kesan pada nafsu lelaki. Alat ini telah diuji selama berabad-abad. Susu kambing yang diambil sebelum tidur firaun Mesir dan Roma jeneral. Untuk meningkatkan keputusan, ia adalah disarankan untuk minum setiap hari dua gelas dalam bentuk murni.

Sayur-sayuran

Merangsang energi seksual sayur-sayuran seperti bawang putih, lobak, lobak. Mereka mempromosikan peredaran dan peremajaan badan. Bawang putih bekerja sebagai meremajakan Apple dari cerita dongeng: meningkatkan potensi, menyegarkan. Komposisi yang kaya sayur-sayuran mengandungi vitamin D, C, B, pati, membantu jejak unsur-unsur dan asid lemak. Untuk keinginan seksual perlu diet untuk memasukkan segar turnips. Jika anda menggabungkan dengan parut lobak merah segar, akar dapat membebaskan manusia dari penyakit kemih sistem dalam satu bulan setiap hari digunakan.

Kacang

Ia dikenali yang asli afrodisiak memperkuat dan memanjangkan keinginan seksual. Ini termasuk kacang – bahan-bahan untuk peningkatan potensi, yang perlu untuk termasuk dalam menu harian setiap orang. Mereka mengawal kuasa aktivitas seksual, mengawal mekanisme ejakulasi, ereksi dan rangsangan. Hanya 50 gram kacang hari akan membolehkan orang untuk hidup normal kehidupan seksual. Menyumbang untuk peningkatan aktivitas seksual:

  • walnut;
  • badam;
  • jambu monyet;
  • pistachios;
  • kacang tanah;
  • ini hazelnut.
makanan untuk potensi manusia sayur-sayuran

Sayur-sayuran

Amat berguna untuk meningkatkan potensi seledri, bayam, ketumbar dan parsley. Mereka kaya dalam vitamin C, B1, B2, besi, kalsium, magnesium fosfor. Parsley mengandungi apigenin yang menghalang tindakan hormon wanita estrogen, memberi kesan buruk potensi. Seledri kaya dalam zing, tapi ini penting unsur kecil bertanggungjawab untuk sintesis testosteron, mengenakan kesan positif bukan hanya pada ereksi, tetapi juga pada fungsi pembiakan laki-laki. Herba untuk potensi itu adalah lebih baik untuk makan mentah, sejak rawatan haba mengurangkan jumlah zat.

Produk terbaik untuk potensi

Sama-sama penting adalah makanan untuk peningkatan potensi lelaki yang berasal dari haiwan. Makanan semata-sayuran tidak memberi cukup tenaga. Ikan dan daging, juga, harus diet laki-laki. Tepu badan dengan nutrisi yang diperlukan untuk mengedarkan pada masa hari. Jadi, untuk meningkatkan nafsu untuk Sarapan kau harus makan makanan yang kaya dengan karbohidrat. Untuk makan siang lebih baik untuk makan makanan protein, dan untuk makan malam – mudah sayur-sayuran. Nutrisi yang baik, bertujuan pada peningkatan potensi lelaki, termasuk dalam diet kompleks vitamin-mineral.

Daging

Dalam diet lelaki tidak hanya perlu protein sayur-sayuran, tapi binatang. Daging adalah produk, yang merupakan elemen utama yang mencipta kain. Ia adalah perlu untuk kesihatan lelaki elemen, vitamin, mineral (kalium, besi, dan lain-lain.). Pilihan yang terbaik akan menjadi jenis rendah lemak: kelinci, ayam. Daging itu adalah sempurna dicerna, mengandungi tahap rendah kolesterol berbahaya, jadi ia adalah disarankan untuk digunakan dalam diet banyak perubatan.

Perut unta

Di Timur perut unta mengambil 1 tempat antara produk yang peningkatan potensi. Sudah sepatutnya jadi, karena kesan yang tidak lebih buruk daripada Viagra, walaupun umumnya tidak berbahaya untuk badan. Yang kuat efek penyembuhan pada seksual fungsi setelah perut seekor unta arida khusus resep. Untuk potensi itu adalah disarankan produk ini yang akan digunakan sebelum hubungan seks. Untuk segera meningkatkan nafsu, anda harus makan 3 gram unta perut (sepotong kecil kacang).

Tiram

Makanan laut terbaik, dapat meningkatkan nafsu, tiram dianggap. Kerang diketahui merangsang kesan pada organ lelaki, karena mereka mengandungi sebahagian daripada dopamin – bahan yang bisa meningkatkan produksi hormon seks. Yang paling cocok untuk lelaki tiram ditangkap di musim semi. Para ilmuwan telah ditentukan yang pada tahun ini, dalam kepekatan zinc dan asam amino di bivalves sangat tinggi, seperti yang mereka baka sebanyak-banyaknya.

Telur puyuh

Dalam protein mentah telur puyuh mengandungi lebih banyak protein daripada ayam, jadi mereka lebih berguna untuk badan lelaki. Kehadiran interferon, melindungi terhadap radang prostat, meningkatkan stamina seksual dan meningkatkan hasrat seksual. Ia adalah lebih baik untuk makan telur puyuh mentah, karena telur – ini adalah produk dikenakan untuk rawatan haba, jadi telah kehilangan banyak nutrisi.

Jika anda selalu minum berbintik-bintik telur (selama 3-4 bulan), maka orgasme akan menjadi lebih tajam dan lebih cerah, dan akan mengurangkan pemulihan antara hubungan seksual. Bagaimanapun, ingat bahwa ini bukan alergi produk, jadi penyalahgunaan ia adalah tidak perlu. Dalam rangka untuk menghindari alergi adalah disarankan untuk membuat minum jus lemon (15 g), telur puyuh (3 keping), sayang (15 g), cognac (20 g) dan air mineral (100 ml). Ini cocktail berguna untuk minum untuk potensi 2-3 kali seminggu selama 3 bulan.

Produk untuk potensi tindakan cepat

Untuk makan makanan laut dan ikan laut disarankan untuk penyelesaian yang cepat untuk masalah seksual. Semua jenis pakar adalah:

  1. Tenggiri. Mengandungi protein mudah dicerna. Dalam mackerel tertumpu yodium, magnesium, kalsium, fosfor. Tetap kemasukan ini ikan dalam diet memastikan lebih baik fungsi ereksi di laki-laki.
  2. Menggelepar. Terkenal bukan hanya rasa menakjubkan, tapi juga pesat kesan pada ereksi. Yang paling berguna adalah menggelepar, kukus. Masin dan ikan kering kehilangan setengah ciri-ciri berguna.
  3. Kerang. Seperti tiram yang kaya nutrisi dan kuasa lelaki dengan atlit. Kerana kandungan yang tinggi protein dan zinc penggunaan kerang menggalakkan pesat ereksi meningkatkan kualiti sperma.
makanan untuk potensi manusia telur

Resep untuk potensi manusia

Hidangan yang paling mudah untuk meningkatkan potensi – madu kacang. Ini kombinasi produk akan melayani sebagai pencuci mulut yang sangat baik untuk setiap hari. Setiap hari kacang dengan madu selepas makan sebulan akan membantu menyelesaikan masalah seksual yang menyimpang. Untuk pencuci mulut memasak kita hanya perlu untuk mencampur produk di bahagian yang sama. Satu lagi berguna untuk potensi hidangan – telur kambing biri-biri. Ia adalah kegemaran makanan istimewa penduduk lelaki Caucasus. Telur-telur yang harus goreng mereka dengan bawang dalam minyak zaitun selama 15 menit dan makanan istimewa siap.

Untuk meningkatkan testosteron pengeluaran akan membantu ginseng. Untuk menyediakan tidak sukar. Memotong akar, kemudian menambah vodka atau alkohol (1:20). Kemudian meletakkan campuran di tempat yang gelap dan membiarkan curam selama 2 minggu. Selepas perlu untuk satu bulan sebelum makan untuk mengambil 25 titik berwarna. Minum akan tidak hanya membantu meningkatkan jumlah sperma, tetapi menormalkan keadaan mental, yang juga penting untuk kesihatan lelaki.

Dari apa yang saya harus elakkan

Ia meningkatkan potensi tidak hanya kehadiran dalam diet makanan yang betul, tetapi juga bukan yang berbahaya. Itu adalah disarankan untuk tidak termasuk dalam menu makanan yang mempunyai kesan yang negatif pada lelaki kesihatan:

  • lemak daging;
  • tin ikan;
  • mentega, marjerin;
  • pate hati;
  • lemak keju;
  • sosej;
  • daging;
  • membakar;
  • minuman manis;
  • cepat makanan;
  • kafein;
  • alkohol.